Apr 10, 2008

قسمت دوم

1- فست فود را چه کسی اختراع کرد؟
از بزرگترین سوالات زندگی من اینست که در زمانهای گذشته که آت و آشغال هایی مثل سوسیس آلمانی ، کوکتل ، کالباس لیونر ، قارچ و مرغ ، خشک ، پنیر پیتزا ، سس گوجه فرنگی ، ماکارونی ، پیتزا ، لازانیا ، هات داگ ، ساندویچ ، اسنک ، پن پن سه سوت ، نیک شام ، دیشلم و امثالهم وجود خارجی نداشت ، مردم برای پناه بردن به پدیده ای به اسم شام چه میکردند؟

2- بنز کوپه را چه کسی اختراع کرد؟
هنوز شخصاً آنقدری پول ندارم که برای خرید یک بنز کوپه مشکی برنامه ریزی کنم ، ولی پریروز نشستم پشت فرمانش و یک دور زدم ، دلم نمیخواست پیاده شوم. بنز کوپه را کدام بی شرف لاکرداری اختراع کرده که پریروز از لحظه ای که از آن پیاده شده ام تا حالا داغ نداشتنش نشسته در دل من؟

3- تختخواب را چه کسی اختراع کرد؟
به این فکر میکنم که در گذشته های دور ، ملت هر شب تشک و لحاف را پهن میکردند و صبح دوباره جمع میکردند میگذاشتند توی کمد و شب دوباره پهن میکردند و این عمل در ماه 60 بار و در سال 730 بار و در عمر طبیعی انسان به طور متوسط 51100 بار تکرار میشده و این در صورتیست که بعد از ظهرها اشخاص عادت به خواب نداشته باشند که در اینصورت این عدد به 102200 افزایش می یابد.این در حالیست که در این دوران یک تختخواب در اتاق شماست و هر وقت احساس کنید نیاز به دراز کشیدن دارید ، سه سوت به این مهم دست می یابید.

4- رپ فارس را چه کسی اختراع کرد؟
من سوالم از بشریت اینست که این کودکان زیر هفده سال از جان موسیقی چه میخواهند؟ یک زمانی روحوضی بود ، حجی جون بود ، شهناز تهرانی بود، آنها هم اینقدر گند نزده بودند به خدا . توجهتان را جلب میکنم به این خزعبل

5- ایرانسل را چه خری اختراع کرد؟
تف به روش