Feb 9, 2009

پديده اي به نام سگچرخ - قسمت اول -آقايان

مواد لازم : يك دستگاه اتومبيل ، يك بازه زماني بين دو تا چهار بعدازظهر و يا هشت تا دوازده شب

انواع سگچرخ :

1- سگچرخ دسته جمعي :

در اين نوع سگچرخ هرچقدر تعداد افراد از ظرفيت ماشين بيشتر باشد به شما بيشتر خوش ميگذرد. سعي كنيد اتومبيل تان رنو ، پيكان ،‌ آردي و يا نهايتا پرايد باشد. در غير اينصورت بهتر است به انواع ديگر سگچرخ مراجعه كنيد و خود را درگير اين نوع ننماييد. آهنگ رپ شش و هشت تقريبا قديمي انتخاب كرده و صداي آن را تا آخرين حد ممكن بالا برده و از دوستان خود بخواهيد همراه با آهنگ كف بزنند و شلوغ بازي در آورند و هر از گاهي كه ماشيني حاوي نسوان از كنار شما رد شد براي آنها لوده بازي در بياورند . حركت همزمان آنها جهت تكان خوردن ماشين بسيار موثر است.شما ميتوانيد به كمك ترمز قضيه را زيباتر كنيد.مطمئن باشيد همه در خيابان شما را نگاه خواهند كرد. خوردن الكل شديدا در اين امر شما را ياري خواهد داد. به دنبال در و داف نگرديد چون شما فقط براي امر پسرانه ي جواد بازي سگچرخ ميزنيد.بهترين زمان براي اين نوع ، پنجشنبه شبهاست.

2- سگچرخ چهارتايي :

جنستان بايد جور باشد. ماشين چهار پنجره دارد و شما به چهار نفر احتياج داريد تا هر چهار جناح را پوشش دهيد.مبادا دافي از پنجره اي قابل رويت بوده و از ديد شما پنهان بماند. هر كدام از شما ميتواند روي مخ داف حوزه استحفاظي خود كار كند و اگر شخصي از داف حوزه ديگري خوشش آمده راننده موظف است كه با حركات ژانگولري حوزه ها را تغيير دهد تا شخص و داف مورد نظر در يك منطقه قرار بگيرند. اگر ماشين شما گران قيمت و مدل بالاست اين روش يه شما پيشنهاد نميشود. ماشينهاي مناسب اين وضعيت از پرايد شروع شده و به ماكسيما و سوناتا ختم ميشود.هر چه بيشتر مخ بزنيد بهتر ميتوانيد جلوي دوستانتان جلوه كنيد. به انتخاب دوستانتان بخنديد و آنها را ضايع كنيد (مثال: اين كجاش خشكل بود؟ ، تو هم منيج پسندي! ، چيه بابا اينا، اينو ول كن كج سليقه بيا داف نشونت بدم هلووو ).

3- سگچرخ دو نفره : براي خود كلاس قائل شويد. يك پارتنر (جان؟) انتخاب كرده و خيابان را بالا پايين كنيد. هدف خود را متمركز كنيد روي دوسدختريابي. هرازگاهي هم باهم صحبت كنيد. به يك ماشين حاوي دختر كه رسيديد آهسته تر و هماهنگ برانيد و به داف مطرح و يا راننده ماشين اشاره كنيد كه شيشه را پايين بياورد. صحبت خود را اينگونه شروع كنيد : "چطوريد بچه ها؟" اگر فقط ماشين حاوي يك راننده دختر بود بهتراست مودب تر وارد قضيه شده و بگوييد: "سلام.خوبي؟ ببين من ازت خوشم اومده، ميتونم شماره م رو بهت بدم؟" اگر قبول نكرد علت را جويا شويد ولي سعي كنيد جلوي دوست خود ضايع نشويد. زياد اصرار نكنيد.حتي ميتوانيد به دوستتان بگوييد "پايه اي سركارش بذاريم؟ " و جهت عوض كردن فضا قضيه را به لوده بازي بكشانيد. اگر شماره را از شما پذيرفت به هيچ وجه به يك نفر اكتفا نكنيد و به سراغ كيس بعدي برويد. جهت اين امر شما ميتوانيد از انواع تويوتا ، هيوندا و حتي پژو استفاده كنيد.

4- سگچرخ دونفره سگ محل:

در اين نوع سگ چرخ شما به مدل هاي جديد از BMW ، بنز ، آئودي ، لكسز و يا نهايتاً لامبورگيني و امثالهم نياز داريد. عصر به عصر جهت اين امر به خيابان آمده و با سرعت بيست كيلومتر بر ثانيه از لاين دو حركت ميكنيد.اين حركت به مردم به صورت نمادين خواهد گفت كه ماشين شما تا خدا كيلومتر هم ميتواند برود ولي شما فرهنگ داريد و از آن استفاده نميكنيد. عقده سرعت خود را در بزرگراهها خالي كنيد.مطمئن باشيد هيچكس به سرعت كم يا زياد شما اعتراض نخواهد كرد چون همه محو تماشاي ماشين هستند. در اين نوع سگچرخ شما احتياج نداريد كه به دنبال داف بگرديد چون داف خودش مي آيد و به شما نخ ميدهد.پس سنگين باشيد و كلاس بگذاريد.به هر دافي محل نگذاريد و هر كسي را به چشم بر نداريد . مگر آنكه به داف مطرحي بربخوريد كه عنان از كف بدهيد .در اينصورت بر شماست رفتن به سمت داف.نگران نباشيد.خيلي جنتلمنانه از او بخواهيد شماره تان را بپذيرد. او كمي ناز ميكند ولي به زودي آن را خواهد پذيرفت. داف در دستان شماست.

5- سگچرخ تك نفره:

شما هستيد و شما! پس دريغ نكنيد.رودربايسي را كنار گذاشته و هر موجود ماده راكبي را دنبال كنيد.سريش شويد.تا شماره اي رد و بدل نشده دست از سرش برنداريد.تا آخرين مسير او را همراهي كنيد و خانه اش را ياد بگيريد. بامزه جلوه كنيد.شوخي كنيد. ابراز علاقه كنيد.لوس بازي در بياوريد.خودتان را به در و ديوار بزنيد.اين روش حتي اگر شخص دومي در ماشين شما باشد كه به هيچ جا حسابش نميكنيد هم جواب ميدهد. اينگونه شروع كنيد:"ببين، من با همه دوسدختراي قبليم كات كردم، الان از تو خوشم اومده" در نهايت اگر نشد پلاك ماشينش را حفظ كنيد تا بعدها كه باز او را ديديد يك قدم جلوتر باشيد.همانطور كه در موارد قبل گفته شد به يك يا دو مورد اكتفا نكنيد. در هر سگچرخ بارها اين قضيه را تكرار كنيد. در اين نوع سگچرخ شما از هر نوع ماشين ميتوانيد استفاده كنيد.

نكات مشترك :

- در هر شهري كه هستيد با هر قوميتي ، خيابانهايي در آنجا هست كه اصطلاحاً به آنها خط گفته ميشود.همكاران شما در آن خيابانها مشغولند و در و داف هم در آنجا زياد يافت ميشود. سعي كنيد اين خطوط را بيابيد و وقت خود را در خيابانهاي ديگر تلف نكنيد.

- غايت ، رد و بدل شدن شماره است.نتيجه فقط آمار را بالا و پايين ميبرد و زياد مهم نيست.

- هر از گاهي اگر قحطي دختر بود ميتوانيد با پسرها كورس و ريس بگذاريد و خيابان را به گند بكشيد.

- پس از مدتي دوستان نزديك خود را در حال سگچرخ خواهيد ديد. براي هم بوق بزنيد.كنار هم بايستيد و با هم صحبت كنيد.اولين سوالتان از هم بايد اين باشد " چنتا زدي امشب؟"

- به احتمال زياد بارها با صدوده برخورد خواهيد داشت .آرامش خود را حفظ كنيد و بهانه اي بتراشيد. نهايتا ماشين شما را براي مدتي خواهند خواباند. يك پارتي كوچك ميتواند قضيه را براي شما حل كند. بهرحال اين موضوع نبايد شما را از سگچرخ باز بدارد. هنوز دافهاي زيادي در خيابان هستند كه شما به آنها شماره نداده ايد يا شماره شان را نداريد (حتي ايرانسل اعتباري) پس بشتابيد.

موفق باشيد.